« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XXXIV sesji Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn

2. Stwierdzenie prawomocności obrad

4. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Kostrzyn za rok 2020

5. Debata nad Raportem o stanie Gminy Kostrzyn za rok 2020

7. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za rok 2020

1) Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za rok 2020 wraz z informacją o stanie mienia

2) Przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 12 kwietnia 2021 r. w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za rok 2020 rok wraz z informacją o stanie mienia jednostki i objaśnieniami

3) Przedstawienie sprawozdania finansowego

4) Opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn dotycząca wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za 2020 rok

5) Uchwała Komisji Rewizyjnej w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Gminy za 2020 rok

6) Opinie Komisji Stałych w odniesieniu do wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za 2020 rok

7) Dyskusja nad sprawozdaniami

8) Głosowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2020 rok

8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium za 2020 rok Burmistrzowi Gminy Kostrzyn

1) Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn w sprawie udzielenia absolutorium za 2020 rok Burmistrzowi Gminy Kostrzyn

2) Przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 24 maja 2021 r. w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy Kostrzyn z tytułu wykonania budżetu za rok 2020

3) Dyskusja

4) Głosowanie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Kostrzyn absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok

9. Informacja Burmistrza Gminy Kostrzyn o pracach w okresie międzysesyjnym

10. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

11. Wnioski i interpelacje Radnych, sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski

12. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej