« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad

3. Informacja o stanie bezpieczeństwa na terenie miasta i gminy Kostrzyn w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli za rok 2023

4. Informacja o stanie bezpieczeństwa na terenie miasta i gminy Kostrzyn w zakresie ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej za rok 2023

5. Prezentacja założeń i celów Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2024-2027 Lokalna Grupa Działania „Trakt Piastów"

6. Przedstawienie i głosowanie projektów uchwał w sprawie:

5) Udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. NMP Wniebowziętej w Czerlejnie na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

6) Udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Kazimierza w Gułtowach na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

7) Udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. N.M.P. Szkaplerznej w Iwnie na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

8) Udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Kostrzynie na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

9) Udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Mikołaja w Siedlcu na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

10) Udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Jadwigi Śląskiej w Siekierkach Wielkich na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

11) Zmiany uchwały Nr LXX/642/2023 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i przedszkoli niepublicznych oraz publicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji

7. Informacja Burmistrza Gminy Kostrzyn o pracach w okresie międzysesyjnym

8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

9. Wnioski i interpelacje Radnych, sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski

10. Zamknięcie obrad LXXV sesji

« Powrót do strony głównej