Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn.
3.
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Kostrzyn za rok 2018.
4.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Kostrzyn za rok 2018.
5.
Uchwała w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Gminy Kostrzyn za 2018 rok.
6.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za rok 2018:
1)
Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za rok 2018 wraz z informacją o stanie mienia
2)
Przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 2 kwietnia 2019 r. w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta i Gminy Kostrzyn za rok 2018 wraz z informacją o stanie mienia jednostki i objaśnieniami
3)
Przedstawienie sprawozdania finansowego
4)
Opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn dotycząca wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za 2018 rok
5)
Uchwała Komisji Rewizyjnej w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Gminy za 2018 rok
6)
Opinie Komisji stałych w odniesieniu do wykonania budżetu za 2018 rok
7)
Dyskusja nad sprawozdaniami
8)
Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2018 rok
7.
Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium za 2018 rok Burmistrzowi Gminy Kostrzyn.
1)
Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn w sprawie udzielenia absolutorium za 2018 rok Burmistrzowi Gminy Kostrzyn
2)
Przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy Kostrzyn z tytułu wykonania budżetu za rok 2018
4)
Uchwała w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Kostrzyn absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Kostrzyn za 2018 rok.
8.
Informacja Burmistrza Gminy Kostrzyn o pracach w okresie międzysesyjnym.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
10.
Wnioski i interpelacje Radnych, sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski.