« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad

4. Informacja Dyrektora Biura ZM GOAP na temat aktualnej sytuacji Związku

5. Informacja Burmistrza Gminy Kostrzyn dotycząca postępu prac w ramach inwestycji „Budowa układu drogowego w rejonie ulic: Grunwaldzkiej, Średzkiej i Powstańców Wlkp w Kostrzynie (drogi powiatowe w granicach miasta) wraz z tunelem pod torowiskiem linii kolejowej E20 relacji Poznań - Warszawa - poprawa płynności oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego w Kostrzynie”

6. Przedstawienie i głosowanie projektów uchwał w sprawie:

2) Zwolnień w podatku od nieruchomości: gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, wskazanym grupom przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19

3) Zwolnienia i zwrotu opłaty pobranej od przedsiębiorców za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży na terenie Gminy Kostrzyn za 2021 rok

5) Zmiany uchwały nr XI/89/2019 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 8 lipca 2019 roku w sprawie nieodpłatnego nabycia z zasobów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa do zasobu gminnego, nieruchomości położonej w Kostrzynie

6) Nieodpłatnego nabycia z zasobów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa do zasobu gminnego, nieruchomości położonej w Kostrzynie

9) Określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Kostrzyn na lata 2022-2030, w tym tryb konsultacji, o których mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju

7. Informacja Burmistrza Gminy Kostrzyn o pracach w okresie międzysesyjnym

8. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

9. Wnioski i interpelacje Radnych, sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski

10. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej